2016, Volume 92, Issue 3
Rozwój programów nauczania pedagogiki resocjalizacyjnej. Studencki głos w dyskusji naukowej
Agnieszka Nymś1
-------------------------------------------------------------------------------------------------
1-, Doktorantka w Zakładzie Penitencjarystyki na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Autor korenspondencyjny: Agnieszka Nymś; -, Doktorantka w Zakładzie Penitencjarystyki na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; email: agnieszka.nyms@amu.edu.pl
Agnieszka Nymś: -
Full text
Streszczenie
Artykuł prezentuje zagadnienie rozwoju programów nauczania pedagogiki resocjalizacyjnej. Kluczowym aspektem rozważań jest studencki punkt widzenia. Najważniejsza część dotyczy dróg rozwoju dyskursu naukowego, natomiast zakończenie odnosi się do dylematów etycznych.
Słowa kluczowe
program nauczania, resocjalizacja, studenci